خانه / آی تی و تکنولوژی / پاسخ سخنگوی ثبت احوال در مورد مشکلات پورتال جدید

پاسخ سخنگوی ثبت احوال در مورد مشکلات پورتال جدید

سیف الله ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در پورتال جدید سامانه ثبت‌نام کارت ملی  هوشمند ابتدا نوبت‌دهی انجام و سپس هزینه‌ای دریافت می شود، گفـت: کسانی که به دلیل تغییر پورتال در هفته‌های گذشته ثبت‌نام کرده‌اند و مبالغی از حسابشان کسر شد اما نوبت‌دهی به منظور ثبت‌نام انجام نشد، به زودی این مبالغ کسر شده به حسابی که از آن پول واریز شده  بازگردانده خواهد شد.

وی ادامه داد: با “سامانه سداد” بانک ملی هماهنگی‌هایی انجام شده است و در حال مشخص کردن جامعه هدف هستیم تا تعداد افرادی که در کل کشور با این مشکل مواجه شدند مشخص شوند. سپس این آمارها در اختیار  سامانه سداد  گذاشته خواهد شد و مبالغ دریافتی نیز به حساب واریزکننده بر خواهد گشت یعنی مردم نگران هزینه‌های کسر شده از حساب‌هایشان نباشند.

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال با بیان اینکه این مشکل حداکثر تا ۲۰ اسفندماه برطرف خواهد شد، اظهار کرد:اگر بعد از زمان مشخص شده هنوز برخی از شهروندان این مبالغ به حسابشان بازنگشت می‌توانند با سازمان ثبت‌احوال وشماره‌های ۶۰۹۰۲۷۱۹ یا۶۰۹۰۲۷۱۶ تماس بگیرند و این مشکلشان را با خدمات شهروندی سازمان ثبت‌احوال مطرح کنند.

با توجه به تغییر پورتال کارت هوشمند ملی مشکلات فراوانی از ابتدای این ماه برای ثبت نام کنندگان به وجود آمد و به همین دلیل مهلت ثبت نام جهت دریافت کارت ملی هوشمند تا سه ماهه نخست سال ۹۷ تمدید شد.

گفتنی است بسیاری از کافی نتی ها و افرادی که ثبت نام کارت ملی را انجام می دادند مبالغ زیادی را از دست داده اند و حتی برخی از این مراکز دیگر برای ثبت نام کارت ملی هوشمند رغبتی ندارند و حتی آنها را قبول نمی کنند.

همچنین ببینید

ساعت هوشمند هواوی واچ GT با دوام شارژ دوهفته‌ای معرفی شد

واقع هواوی واچ GT را می‌توان ترکیبی از ساعت و دستبند هوشمند دانست. این ساعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *